Čo prvé, čo vám príde na rozum, keď počujete o vonkajšej reklame? Pre väčšinu ľudí sa objaví obraz veľkého billboardu v meste. Vonkajšia reklama je však v skutočnosti oveľa viac ako tieto veľké farebné billboardy. Môže to byť branding lanovej alebo sedačkovej kabínky,  reklama na prezliekárni, banner na lavičke a mnoho ďalších.

Cieľom vonkajšej reklamy alebo OOH reklamy je komunikovať s ľuďmi, keď sú mimo svojho domova. V súčasnosti ľudia trávia viac času mimo domova, a tak má vonkajšia reklama potenciál osloviť aktívnych spotrebiteľov.

Výhody vonkajšej reklamy sú takmer nekonečné. My sme však pre vás zostavili zoznam 7 výhod vonkajšej reklamy, ktorú sú podľa nás tie naj ...

7 Výhody vonkajšej reklamy

1. Vysoký vplyv

OOH reklama je súčasťou života, prostredia v ktorom sa nachádzame. Netreba si k nej sťahovať aplikácie alebo konfigurovať nastavenia. Nie je možné ju vypnúť ako televízor alebo rádio, nedá sa na ňu nastaviť AdBlock.  Divák nemá kontrolu nad tým, či ju vidí, alebo nie, čo dáva vašej kampane väčší vplyv a na dlhšie časové obdobie, ako môže divák očakávať.

2. Zaujme pozornosť

OOH reklama nemusí toľko súťažiť s inými reklamami, ako je to pri iných typoch nosičov. Vonkajšia reklama, ktorá je často veľká, sa stáva veľmi viditeľnou na blízku aj na veľkú vzdialenosť. Zároveň býva, ak je správne vytvorená, kreatívna a výrazná, čo vedie k väčšej pozornosti spotrebiteľov.

3. Nákladová efektívnosť

Vonkajšia reklama prináša vysokú návratnosť investícií vo všetkých kategóriách a čím vyšší je rozpočet na vonkajšiu reklamu, tým väčšia je jej návratnosť.

4. Má vysoký dosah

Je to skvelá marketingová platforma pre značky alebo firmy, ktoré sa snažia osloviť širšie publikum. Vonkajšia reklama je verejná a má prístup k spotrebiteľom, ktorých je niekedy ťažké dosiahnuť. Niektoré cieľové skupiny nemajú alebo odmietajú tradičné médiá, takže reklama v exteriéri je skvelým spôsobom, ako sa k nim dostať.

5. Má veľký vplyv na cestu nákupu

Vedeli ste, že 70% nákupov sa uskutočňuje mimo hlavných nákupných a maloobchodných centier?  Výskum uskutočnený spoločnosťou Outdoor Media Centre v Spojenom kráľovstve ukazuje, že vonkajšia reklama je posledným krokom vplyvu pred nákupom.

6. Je pútavá

Na rozdiel od väčšiny médií spotrebitelia v skutočnosti uprednostňujú reklamu v prírode. Prieskum spoločnosti APN Outdoor zistil, že 71% divákov uprednostnilo prepravné prostriedky (gondoly, sedačky, transport) s reklamou pred tými bez reklamy a 36% uviedlo, že vonkajšia reklama je vítaným rozptýlením.

7. Je skvelý tímový hráč

Vonkajšia reklama dokázateľne najlepšie funguje v spolupráci s inými médiami. Dopad a dosah vonkajšej reklamy je väčší a môže spotrebiteľovi pripomínať odkaz v iných médiách.

Zoznam našich OOH reklamných nosičov nájdete tu.

Vonkajšia reklama môže ponúknuť značkám a spoločnostiam nový a kreatívny prístup k oslovovaniu spotrebiteľov. Ak máte záujem o niektorú z vyššie uvedených výhod a našich služieb, kontaktujte nás. Radi vám pripravíme ponuku alebo poradíme ohľadom výberu správnych nosičov a lokalít pre oslovenie vašej cieľovej skupiny.